Buduj s námi vosí impérium!

Společně s růstem pizzího trhu, roste i náročnost tohohle oboru. Takže poslíček s jídlem dneska klepe na dveře pomalu dřív, než jednotka rychlého nasazení. A kvůli konkurenčnímu boji je taky vysoký nárok na zákaznický komfort, tudíž nezahálíme a v jednom kuse modernizujeme a pilujeme náš Vossiland.

2016
rok založení
27 (+5)
provozoven (+ve výstavbě)
125 000+
rozvezeme měsíčně jídel

Naše provozy

Díky technologickým inovacím a propracovaném marketingu se nám daří každoročně zvyšovat počet vosích poboček

Proč podnikat s Vosíme?

01

Jsme rychlejší, modernější, chutnější

Jádrem celého našeho podnikání je vlastní software, který nás drží vždycky o krok napřed před konkurencí. Je to naše milované batole a věnujeme mu stoprocentní péči a imrvére ho učíme novým kouskům.

Vlastní software nám pomáhá koordinovat tyhle procesy:

  • sledování GPS našich motorových žihadel,
  • kontrola stavu objednávek,
  • optimalizace rozvozových tras,
  • evidence docházky zaměstnanců,
  • příjem online objednávek a skladové hospodářství,
  • propojení s dodavateli jako je Makro nebo Bidfood,
  • snížení administrativních nákladů,
  • analýza dat v reálném čase (od počítače vidíš čas pečení, časy rozvozů, porovnáváš s ostatními provozovnami v síti a jiné důležité parametry provozu).

A výsledkem je systém, který pomáhá zefektivnit práci při válení těsta i při rozvozu. Optimalizujeme logistiku na základě algoritmu, který nepřetržitě vyvíjíme.


Díky tomu efektivita stoupá o: 30 až 40 %

02

Vylepšujeme recepturu, aktualizujeme nabídku

Stálá nabídka je pro nás trochu málo. Takhle, mít top produkty nonstop k mání je na místě, my se ale zároveň nebojíme experimentovat a nabízet nové chuťové zážitky. Třeba naše plněné sýrové okraje, ty se prostě chytly.

03

Na sociálních sítích nejsme NUDAŘI

Náš mazaný marketingový tým se denně stará o nefádní obsah na sociálních sítích, ale taky aplikuje PPC kampaně pro lepší umístění ve vyhledávačích (Google, Seznam…). Máme samozřejmě vymakané i offline kampaně – letáky, bannery, billboardy, rádiové reklamy nebo stánkový prodej na festivalech.

04

O své zákazníky se staráme jako diví

Od toho máme profesionální tým, který má v paži Customer Care na sociálech, e-mailech i telefonech. Každou reklamaci svědomitě prověřujeme, analyzujeme a zákazníkovi vždycky nabízíme férovou kompenzaci – z 98 % si zákazníka udržíme. Takže se nemusíš děsit, co bude, když se náhodou něco pokazí.

05

Pomůžeme ti s náborem zaměstnanců

Do začátku ti najdeme nefalšované pracanty. Na jejich vypátrání využíváme sociální sítě i ofiko portály s nabídkami pracovních míst.

06

Umíme šetřit (tvé peníze)

Máme fakticky výhodné ceny u našich dodavatelů (díky vydatnému odběru surovin a produktů). Hodně úzce jedeme třeba v tandemu s Coca-Colou, Makrem a Bidfoodem.

07

Jsme srdcaři, milujeme pizzu i gastro podnikání

„Největším zdrojem inspirace jsou pro nás USA a Rusko. A to hlavně pro jejich delivery systém, který je na špičkové úrovni. Vyrážíme na veletrhy a přednášky do zahraničí, kde se poctivě školíme a dozvídáme se o novinkách a vychytávkách. Nechceme zakrnět, ale naopak růst, vyvíjet se a jít s dobou. Protože dobře víme, že jestli se chceme udržet na trhu, musíme na tom pracovat 24/7 a co nejlišáčtěji propojovat moderní technologie s gastronomií.

Když jsme v roce 2016 začínali, hnuli jsme s konkurencí. Dali jsme totiž rozvážce šmrnc, který jí chyběl. Takže konkurence se probudila a začala zbrojit. A právě to je pro nás tím nejsilnějším hnacím motorem a motivací pro vybrušování našich procesů.“

Jaké typy provozoven můžeš vlastnit?

VOSÍME Bistro

bistro bez rozvážkové služby (min. prostor 80 m²)

VOSÍME Bistro & Delivery

bistro s rozvážkovou službou (min. prostor 100 m²)

VOSÍME Delivery & Takeaway

kuchyně s rozvážkovou službou (min. prostor 70 m²)

VOSÍME Food Court

bistro umístěné v nákupních centrech.

3 důležité otázky (a odpovědi)

Kolik peněz potřebuju do začátku?

  • 0 Kč za licenci,
  • 500 000 Kč - 1 000 000 Kč na stavební úpravy (dle situování prostor),
  • cca 2 000 000 - 2 500 000 Kč na potřebné vybavení,
  • průběžný poplatek 8 % z obratu (z toho 4% jde na marketing a IT).

Jestli nemáš dostatečné prostředky, netřeba věšet hlavu. S financováním vlastní pobočky ti pomůžeme půjčkou, a to až do výše 70 % celkových nákladů. Průměrná návratnost investice je 2 roky.

Jaké jsou základní požadavky?

  • 150% nadšení a odhodlání,
  • finanční zajištění,
  • zkušenost s podnikáním nebo prací v oblasti gastronomie (není podmínkou, ale zato mega výhodou).

S čím vším mi Vosíme pomůže?

  • know-how zavedené značky,
  • zaškolení tebe a personálu,
  • provozní příručky,
  • nábor zaměstnanců,
  • výrazné slevy u dodavatelů,
  • propagační materiály,
  • marketingová podpora (sociální sítě, online i offline kampaně),
  • příprava otevírací kampaně a podpora při lokálních kampaních,
  • centrální zákaznickou a technickou podporu,
  • vlastní software, který efektivně řídí kuchyň i rozvoz,
  • výběr místa pro podnikání,
  • zajištění systému kvality HACCP,
  • architektem zpracovaný návrh provozovny.

Jdeš do toho s námi?

Budeme nadšení, když se ozveš a sjednáš si s námi osobní schůzku. Probereme detaily, odkryjeme veškerá čísla, všechno projdeme a propočítáme, aby bylo jasno.

[email protected]