Aktivně se rozrůstáme a neustále hledáme nové franšízanty nebo prostory pro otevření nových poboček.
S rostoucí sítí poboček rostou i naše ambice. Chceme se stát největším gastro franšízovým konceptem ve střední Evropě. Do 5 let plánujeme mít pod křídly více než 150 poboček, které nabídnou nejen pizzu, ale i jiná jídla z různých koutů světa.
Hledáme strategicky umístěné prostory, které optimálně podpoří provoz našich doručovacích služeb a bistro konceptu. Ideálně v městských oblastech s dobrou dostupností.
Min. 100m2
Umístění v centru a blízkém okolí (dobrá dostupnost)
Výlohy (upřednostňujeme prostory s výlohami)
Dva vstupy (pro zákazníky a pro zásobování)
Parkování (3 parkovací místa)
Přízemní podlaží
Pro každé město jsme stanovili mapu rozvozu a primárně nás zajímají lokality vyznačené na mapě zelenou barvou. V daných lokalitách buď hledáme vhodný prostor nebo potenciálního franšízanta.
Naším obchodním posláním je nejlepší pizza a nejlepší služby. A nejdůležitějšími faktory úspěchu jsou výběr správného franšízanta a výběr vhodných prostor.
Proto preferujeme nabídky na dlouhodobý pronájem a dlouhodobou spolupráci s našimi franšízanty.
Naším cílem je poskytovat nejrychlejší rozvoz pizzy v celé ČR. Zároveň budujeme síť stylových vosích bister, kde si můžou zákazníci vychutnat čerstvou pizzu přímo z pece.
Jsme odhodlaní, inovativní, crazy & cool. Chceme držet krok s nejmodernějšími technologiemi a udávat trendy. Vynikáme rychlým rozvozem, prvotřídním servisem a neotřelým vosím brandem.
Zakládáme si na tom, aby zákazníci dostali stejnou kvalitu na všech našich pobočkách. Upřímně nám záleží na jejich spokojenosti a díky feedbacku se neustále posouváme dopředu.
Zákazníky obsluhujeme ve vosím tempu, ať už si jídlo objednají online, nebo v našem bistru.
Nechceme zaspat dobu. Proto sledujeme aktuální trendy a přemýšlíme, jak dělat věci (ještě) lépe.
Nebojíme se vystoupit z davu a dělat věci po svém. To se týká jídla, servisu i naší komunikace.
S rostoucí sítí poboček rostou i naše ambice. Chceme se stát největším gastro franšízovým konceptem ve střední Evropě. Do 5 let plánujeme mít pod křídly více než 150 poboček, které nabídnou nejen pizzu, ale i jiná jídla z různých koutů světa.
Toho můžeme dosáhnout díky neustálým inovacím, zdokonalování procesů, intenzivnímu školení franšízantů i zaměstnanců a moderním technologiím.
„Začali jsme s obrovskými plány a růžovými brýlemi," vzpomíná Richard Halmazňa. „Chtěli jsme změnit trh s rozvozem pizzy, protože jsme sami čekali na objednávku přes dvě hodiny. Původně jsme objednali příliš mnoho krabic bez skladovacích prostor a málem jsme zavřeli krám. Obrat nastal, když jsme osobně roznášeli letáky a rychle získávali zákazníky."
Thanh Chau doplňuje: „Vosíme vzniklo, protože jsme chtěli rychlejší a spolehlivější rozvoz pizzy. Název Vosíme vznikl z nápadu spojit slova ‚vosa' a ‚vozíme'. Dnes máme 31 poboček a plánujeme 50 do roku 2027 s expanzí do zahraničí. Klíčem k našemu úspěchu je důraz na data a technologie, což nám umožňuje efektivní provoz a rychlý růst. Na začátku jsme neměli ani web, teď digitalizujeme všechny procesy a neustále se zlepšujeme."