Často kladené otázky

Jistěže. Platit kartou můžeš online na našem webu – stačí v košíku zakliknout platbu kartou. Jde to i přímo u řidiče a kartou můžeš samo sebou platit i když si pro pizzu přijdeš osobně na pobočku.

To se ví. Stravenky bereme od společností Sodexo, Ticket Restaurant, Cheque Dejeuner a Naše stravenka. Ale nenech se zmást, bereme jenom stravovací stravenky, nikoli Flexi Pass atp.


E-stravenky zmíněných společností bereme taky. Můžeš s nimi platit přes platební terminál u našeho rozvozce, takže v košíku tvé objednávky stačí zadat "platba kartou u řidiče". E-stravenkou bohužel online platit nelze.


Ale pozor, v případě e-stravenek je denní útrata zaměstnance omezena na 500 Kč za den. Takže prosíme, aby se cena objednávky vlezla do limitu, anebo předem změnit způsob placení - platební kartou nebo hotově.

Aktuálně není možné platit skrze Twisto.

Rozvoz je buď za 29 Kč nebo 50 Kč, to záleží v jaké lokaci se nacházíš. Přehled rozvozových zón najdeš tady.

149 Kč (míň by to bylo fakt bláznovství).

Když se u nás registruješ, staneš se právoplatným členem naší vosí rodiny. Vlítni sem a budeš moudřejší.

Nejvíc easy je zavolat na pobočku a prostě zrušit objednávku. Jestli je už zaplacená (online), stačí nám pak na [email protected] poslat žádost o navrácení.

Můžeš nám napsat na Messenger nebo [email protected]. Vypátráme, kde to vázne a ujistíme se (tě), že máme objednávku zaevidovanou. A taky doporučujeme starou dobrou klasiku – kouknout do mailového spamu.

Naše malá pizza má v syrovém stavu průměr 32 cm, což odpovídá velikosti použitého plechu. Po upečení se však velikost smrští na 30 cm, což je skutečný průměr hotové pizzy. Naše velká pizza má v syrovém stavu průměr 45 cm, ale po upečení se smrští na 42 cm.

Když se něco takového (výjimečně) stane, oceníme, když nám o tom neprodleně hodíš echo na Messenger. Dáme to hned do pořádku a párky můžeš nechat třeba... koňovi.

Možná, že tam máš špatně vyplněnou adresu. Je totiž nutné zadat adresu z našeptávače, náš zásadový systém to jinak nepovolí. Ještě může být chyba někde na serveru, takže i v tomhle případě oceníne, když to všechno naprášíš na Messengeru nebo telefonicky přímo na pobočku.

Důvodů může být několikero, ale sázíme na to, že problém je někde mezi tebou a Twistem. Jsme jenom zprostředkovatelé téhle platební metody, takže tady bohužel nemůžeme sloužit. Třeba máš u Twista nějaký nedoplatek, proto ti zatrhli platby. Nebo nemáš při objednávce zadanou stejnou e‑mailovou adresu, jakou máš v Twistu. Může v tom být i něco jiného, každopádně je jediná možnost řešení – obrátit se na technickou podporu přímo u Twista.

Pro úpravu e-mailového kontaktu nám prosím napiš na [email protected] nebo Messenger a my ti to upravíme dřív, než ti začne kručet v břiše.

Stačí se přihlásit na svůj účet, přejít do svého profilu (nahoře v liště přes panáčka) a kliknout na tužku. V editaci profilu pak jednoduše zrušíš uloženou kartu.

Piš na [email protected] nebo na Messenger. Rovnou přilož i fotku reklamovaného jídla a účtenky. Samozřejmě respektujeme, když ti něco nejede nebo nesedí a své pochybení rádi rychle napravíme.

Od neděle do čtvrtka jedeme 10–22 hod., pátky a soboty zase 10–23 hod.

To se rozumí, tvoje šťavnatá objednávka bude na pobočce ready pokud při objednání zvolíš vyzvednutí na pobočce. Ale – protože už jsme párkrát naletěli chronickým nevyzvedávačům, za objednávku s osobním vyzvednutím musíš platit předem kartou online nebo twistem.

Objednávku na konkrétní čas je možné udělat v rámci jednoho dne. Jako výchozí je nastaveno doručení "co nejdříve". Pro větší objednávky na nějakou slávu nebo do firem nám piš na [email protected]. Jenom pro sichr, nezapomeň uvést celou adresu (včetně města), kontaktní osobu, datum a čas doručení, názvy pizz a taky to, jestli to bude na fakturu nebo klasicky účtenka.

Detailní přehled o rozvozových zónách najdeš tadyhle.

Přibližný čas ti prozradíme s potvrzením objednávky v mailu. Je to ale hrubý odhad a může se stát, že se to mírně natáhne (zácpa, kalamita, přemnožené hladové krky…). Vždycky se snažíme držet naslibovaného času dojezdu. Kdyby bylo náhodou zpoždění delší než 30 minut, piš na [email protected] nebo na Messenger a my zjistíme, co se pokazilo.

Základ pizzy bohužel měnit nejde, ale zdarma si z ní můžeš odebrat vše, co ti nejede. Za příplatek si na pizzu můžeš přidat cokoliv, po čem tvůj žaludek prahne.

Ano! Na pizze si můžeš pochutnat v Brně, Uherském Hradišti, Ostravě (pobočka Jih), Vyškově, Přerově, Břeclavi, Frenštátu pod Radhoštěm a Frýdlantu nad Ostravicí. Brzy také nově v Kroměříži. Těšíme se na tvou návštěvu!

Bohužel, bezlepkovou pizzu neděláme a zatím ji neplánujeme zařadit do našeho repertoáru.

Můžeš si u nás sestavit výhodná Comba a ušetřit až 30 % (platí pouze u online objednávek). Také máme dlouhodobou akci 3 + 1 (koupíš 4 pizzy, zaplatíš jenom za 3). Funguje to ale jenom na malé pizzy. Na ty velké máme zase akci 4 + Kofola (koupíš 4 velké pizzy, dostaneš 2 l Kofoly zdarma)

Budeme šťastní jak blázni za podporu na Googlu. Takže po zadání do vyhledávače (třeba Vosíme.cz Orlová) nás můžeš libovolně ohodnotit.

Úplné detaily si řekneme na osobní schůzce a základní info najdeš tady.

Napiš nám na [email protected] a náš markeťák Michal s tebou probere detaily.

Chceš u nás pracovat jako rozvozce, kuchař nebo pomocná síla do kuchyně? Koukni na stránku kariéra a vyplň nám krátký formulář. Ozveme se (a těšíme se).

Hledáš jinou odpověď?

Jestli tě zajímá ještě něco, napiš nám na facebook messenger Messenger nebo na [email protected]. Rádi poradíme, pomůžeme, vysvětlíme.

Vyhládlo? I to umíme vyřešit

Zobrazit nabídku