Často kladené otázky
Jistěže. Platit kartou můžeš online na našem webu – stačí v košíku zakliknout platbu kartou. Jde to i přímo u řidiče a kartou můžeš samo sebou platit i když si pro pizzu přijdeš osobně na pobočku.
To se ví. Stravenky bereme od společností Sodexo, Ticket Restaurant, Cheque Dejeuner a Naše stravenka. Ale nenech se zmást, bereme jenom stravovací stravenky, nikoli Flexi Pass atp.
E-stravenky zmíněných společností bereme taky. Můžeš s nimi platit přes platební terminál u našeho rozvozce, takže v košíku tvé objednávky stačí zadat "platba kartou u řidiče". E-stravenkou bohužel online platit nelze.
Ale pozor, v případě e-stravenek je denní útrata zaměstnance omezena na 500 Kč za den. Takže prosíme, aby se cena objednávky vlezla do limitu, anebo předem změnit způsob placení - platební kartou nebo hotově.
Aktuálně není možné platit skrze Twisto.
Rozvoz je buď za 29 Kč nebo 50 Kč, to záleží v jaké lokaci se nacházíš. Přehled rozvozových zón najdeš tady.
149 Kč (míň by to bylo fakt bláznovství).
Nejvíc easy je zavolat na pobočku a prostě zrušit objednávku. Jestli je už zaplacená (online), stačí nám pak na [email protected] poslat žádost o navrácení.
Můžeš nám napsat na Messenger nebo [email protected]. Vypátráme, kde to vázne a ujistíme se (tě), že máme objednávku zaevidovanou. A taky doporučujeme starou dobrou klasiku – kouknout do mailového spamu.
Naše malá pizza má v syrovém stavu průměr 32 cm, což odpovídá velikosti použitého plechu. Po upečení se však velikost smrští na 30 cm, což je skutečný průměr hotové pizzy. Naše velká pizza má v syrovém stavu průměr 45 cm, ale po upečení se smrští na 42 cm.
Když se něco takového (výjimečně) stane, oceníme, když nám o tom neprodleně hodíš echo na Messenger. Dáme to hned do pořádku a párky můžeš nechat třeba... koňovi.
Možná, že tam máš špatně vyplněnou adresu. Je totiž nutné zadat adresu z našeptávače, náš zásadový systém to jinak nepovolí. Ještě může být chyba někde na serveru, takže i v tomhle případě oceníne, když to všechno naprášíš na Messengeru nebo telefonicky přímo na pobočku.
Důvodů může být několikero, ale sázíme na to, že problém je někde mezi tebou a Twistem. Jsme jenom zprostředkovatelé téhle platební metody, takže tady bohužel nemůžeme sloužit. Třeba máš u Twista nějaký nedoplatek, proto ti zatrhli platby. Nebo nemáš při objednávce zadanou stejnou e‑mailovou adresu, jakou máš v Twistu. Může v tom být i něco jiného, každopádně je jediná možnost řešení – obrátit se na technickou podporu přímo u Twista.
Pro úpravu e-mailového kontaktu nám prosím napiš na [email protected] nebo Messenger a my ti to upravíme dřív, než ti začne kručet v břiše.
Stačí se přihlásit na svůj účet, přejít do svého profilu (nahoře v liště přes panáčka) a kliknout na tužku. V editaci profilu pak jednoduše zrušíš uloženou kartu.
Budeme šťastní jak blázni za podporu na Googlu. Takže po zadání do vyhledávače (třeba Vosíme.cz Orlová) nás můžeš libovolně ohodnotit.
Úplné detaily si řekneme na osobní schůzce a základní info najdeš tady.
Napiš nám na [email protected] a náš markeťák Michal s tebou probere detaily.
Chceš u nás pracovat jako rozvozce, kuchař nebo pomocná síla do kuchyně? Koukni na stránku kariéra a vyplň nám krátký formulář. Ozveme se (a těšíme se).
Hledáš jinou odpověď?
Jestli tě zajímá ještě něco, napiš nám na facebook messenger Messenger nebo na [email protected]. Rádi poradíme, pomůžeme, vysvětlíme.